^На початок

Наші контакти

Поштова адреса:

   32600,Україна, 
   смт Нова Ушиця,
   вул. Українська, 18

тел/факс:

   (3847) 2-14-74

Електронна пошта:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Корисні посилання

verxrada

mistukr

you sel
decentralization1

oblrada

raurada

 vidKulturu
vidosvitu

biblioteka

tvorcosti

sadok



 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диеты от специалистов в похудении беру на all-diet.info.

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади 
ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА ВІДДІЛУ 

ЕКОНОМІКИ, ІНВЕСТИЦІЙ ТА НФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

До конкурсу запрошуються громадяни України не пенсійного віку, які мають вищу економічну або інженерну освіту за освітнім ступенем МАГІСТР, які вільно володіють державною мовою та комп’ютерною технікою.

Вимоги до стажу роботи: Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Новоушицької селищної ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
  • копію документа, який посвідчує особу (паспорт);
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
  • Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Документи для участі у конкурсному відборі приймаються протягом 30 календарних днів з дня поширення (оприлюднення) (16.02.2018 р.) оголошення за адресою:
смт Нова Ушиця, вул. Українська, 18.
Телефон для довідок: (03847) 2-11-82, 2-14-74

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади
СПЕЦІАЛІСТА I КАТЕГОРІЇ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

До конкурсу запрошуються громадяни України не пенсійного віку, які мають вищу юридичну освіту за освітнім ступенем не нижче БАКАЛАВР, які вільно володіють державною мовою та комп’ютерною технікою, без вимог до стажу роботи.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Новоушицької селищної ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
  • копію документа, який посвідчує особу (паспорт);
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
  • Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Документи для участі у конкурсному відборі приймаються протягом 30 календарних днів з дня поширення (оприлюднення)(16.02.2018 р.)оголошення за адресою:
смт Нова Ушиця, вул. Українська, 18.
Телефон для довідок: (03847) 2-11-82, 2-14-74

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади
ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА (СЕКТОР ДОХОДІВ, БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ І ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ) ВІДДІЛУ ФІНАНСІВ
НОВОУШИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

До конкурсу запрошуються громадяни України не пенсійного віку, які мають вищу економічну освіту за освітнім ступенем МАГІСТР, які вільно володіють державною мовою та комп’ютерною технікою.

Вимоги до стажу роботи: Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Новоушицької селищної ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
  • копію документа, який посвідчує особу (паспорт);
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
  • Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Документи для участі у конкурсному відборі приймаються протягом 30 календарних днів з дня поширення (оприлюднення) (16.02.2018 р.) оголошення за адресою:
смт Нова Ушиця, вул. Українська, 18.
Телефон для довідок: (03847) 2-11-82, 2-14-74

Легалізація заробітної плати та зайнятості населення.

konvУ нинішніх умовах проблемою залишається легалізація зайнятості населення та заробітної плати, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів по недопущенню виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб'єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати, повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати, бо надходження в бюджет – це кошти для соціальної сфери, шкіл, дитячих садків, лікарні послугами яких користуються без виключення всі жителі громади.

Шановні працівники! Вам вирішувати, що є найголовнішим - жити сьогоденням або мати впевненість у завтрашньому дні, забезпечуючи своїм родинам добробут і спокій, отримувати певні соціальні гарантії.

Шановні роботодавці! Закликаємо Вас зробити крок назустріч суспільству - легалізувати зайнятість населення та відмовитись від зарплати “в конвертах”. Це дозволить зняти, по-перше, соціальну напругу а, по-друге, дозволить громадянам отримати реальну соціальну підтримку.

Пам'ятка власникам особистих підсобних господарств населення по ідентифікації тварин

Усі ми хочемо отримувати і споживати якісні та безпечні харчові продукти, для цього необхідно забезпечити їх належну простежуваність по принципу «Від лану до столу». Тому шановні власники тварин відповідно до вимог Закону України «Про ідентифікацію та реєстрацію тварин», «Положення про ідентифікацію і реєстрацію великої рогатої худоби» ідентифікації та реєстрації підлягають усі тварини, які перебувають, розводяться або утримуються на території України.
Доводимо до вашого відома, що переміщення тварин (купівля/продаж, здача на забій) може здійснюватися лише коли тварина ідентифікована, зареєстрована в Реєстрі та на неї видано паспорт.
Для того щоб ідентифікувати тварину необхідно звернутися до

Детальніше: Пам'ятка власникам особистих підсобних господарств населення по ідентифікації тварин

Copyright © 2016. Новоушицька селищна об’єднана територіальна громада Rights Reserved.


Facebook # #