^На початок

Наші контакти

Поштова адреса:

   32600,Україна, 
   смт Нова Ушиця,
   вул. Українська, 18

тел/факс:

   (3847) 2-14-74

Електронна пошта:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Корисні посилання

verxrada

mistukr

you sel
decentralization1

oblrada

raurada

 vidKulturu
vidosvitu

biblioteka

tvorcosti

sadok



 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Много Joomla шаблонов на www.templete.ru

Звіт про роботу ЦНАП за 2018 рік

 

БезымянныйЗВІТ222222222  Звіт про роботу ЦНАП       за 2018 рік

Центр надання адміністративних послуг Новоушицької селищної ради (далі – ЦНАП) розпочав свою діяльність 22 лютого 2018 року. 

Режим роботи ЦНАП зорієнтований виключно на потреби суб’єктів звернення. Прийом документів здійснюється протягом п’яти днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. У четвер прийом проводиться до 20:00 год.

 

Центром укладено угоди про співпрацю з такими підприємствами, установами та організаціями:

Пенсійним фондом України;

Центром зайнятості;

Новоушицькою районною державною адміністрацією (служба у справах дітей, відділ містобудування та архітектури),

а також з управліннями: соціального захисту населення; Держпродспоживслужби; Державною архітектурно-будівельною інспекцією; Держгеокадастру.

Рішенням сесії Новоушицької селищної ради № 1 від 02.08.2018 року затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. Цей перелік налічує 241 адміністративну послугу.

Зокрема, передбачено надання послуг: Державної міграційної служби; містобудування; архітектури та житлово-комунального господарства Новоушицької районної державної адміністрації; управління соціального захисту населення; служби у справах дітей; ГУ Держгеокадастру в Хмельницькій обл.; Головного територіального управління юстиції в Хмельницькій області; Управління патрульної поліції; Держпродспоживслужби; Центру зайнятості; Пенсійного фонду; управління ДАБІ у Хмельницькій обл.

На час відкриття ЦНАП цей перелік становив 151 вид адмінпослуг, тобто кількість надання послуг збільшено на 89 (діаграма 1). 

Діаграма 1. Кількість надання адміністративних послуг.

БезымянныйКільк333333333333

Згідно з відповідними вимогами на всі послуги оновлено інформаційні та технологічні картки, а також форми заяв.

Створено та діє офіційний сайт ЦНАП Новоушицької об’єднаної територіальної громади, де в рубриці «Центр надання адміністративних послуг» розміщено необхідну інформацію для суб’єктів звернення щодо організації та порядку отримання адміністративних послуг через Центр.

Протягом лютого-грудня 2018 року до Центру звернулося 12 068 осіб (діаграма 2), опрацьовано 14 591пакет документів (діаграма 3). 

Діаграма 2. Кількість звернень громадян.

Безымянный444444444444

 

Діаграма 2. Опрацьовано пакет документів.

Безымянный55555555555555

Категорія відвідувачів:

чоловіків - 5 698, жінок – 6 910.

Вік відвідувачів:

до 25 років – 3 746,

від 25 – 35 років – 1 689,

від 35 – 55 років – 2 895,

старше 55 років -4 278.

Станом на 02.01.2019 р. працівники Центру надали 12828 адміністративних послуг, а саме: паспортних послуг – 395 (3,08 %); реєстрації нерухомості – 2745 (21,40 %); реєстрації мешканців – 1330 (1037 %); реєстрації бізнесу – 336 (2,62 %); земельних питань – 965 (7,52 %); питань місцевого значення – 842 (6,60 %); послуг Центру зайнятості – 1 010 (7,87 %); послуг Держгеокадастру – 691 (5,4 %). Видано 3810 (29,7 %) довідок та інші (діаграма 3).

Діаграма 3. Найбільш поширені послуги ЦНАП.

Безымянный666666666666

Надано 3 050 консультацій, в тому числі в телефонному режимі.

Кількість часу для отримання послуг, які надано у ЦНАП становить:

 для адміністративних послуг місцевого значення – близько 10-15 хвилин;

реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб – близько 15-20 хвилин на особу;

державна реєстрація (внесення змін до відомостей) юридичної особи – 15-20 хвилин, враховуючи сканування документів;

державна реєстрації прав на нерухоме майно – 20 хвилин, враховуючи сканування документів.

Кількість відвідувачів центру складає 70-90 відвідувачів на день.

До місцевого бюджету за період 10 місяців надійшло 568056 грн.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг у приміщенні Центру функціонує система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників. 

З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень, організації надання супутніх послуг у Центрі надання адміністративних послуг Новоушицької селищної ради з травня 2018 року запроваджено еквайрингове обслуговування для оплати адміністративного збору через платіжний термінал всіх платних послуг, які надаються в Центрі.

Державний реєстратор отримав доступ до відомостей Державного земельного кадастру з можливістю видачі витягів.

У приміщенні Центру надано можливість здійснювати особистий прийом громадян представниками підприємств, установ, організацій району відповідно до затвердженого графіка особистого прийому громадян.

Адміністратори ЦНАП Новоушицької селищної ради постійно удосконалюють свої навички у сфері надання адміністративних послуг. У травні цього року проведено два навчання адміністраторів щодо надання адміністративних послуг в сфері соціального характеру з метою роз’яснення питань щодо призначення житлової субсидії з першого травня 2018 року, а також про зміни до порядку надання субсидії та у сфері державної архітектурно-будівельної інспекції.

24-26 жовтня 2018 року адміністратор ЦНАП та Державний реєстратор на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій взяли участь у тематичному семінарі «Актуальні питання надання адміністративних послуг».

Заходи щодо вдосконалення роботи ЦНАП.

  1. З метою вдосконалення системи надання адміністративних послуг, створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання заплановано надання послуг з газопостачання та газифікації; інформаційно-консультаційних послуг; споживачам електричної енергії – прийом документів, надання консультацій яких будуть здійснювати представники Новоушицької дільниці ПАТ «Хмельницькгаз» та Новоушицького РЕМ (надіслано листи про підписання угоди про взаємодію).

2. Запровадження послуги з реєстрації транспорту та видачі посвідчення водія.

3. Зменшення на 15 % терміну очікування надання адміністративної послуги.

4. Запровадження анкетування відвідувачів з метою моніторингу оцінки якості обслуговування та його поліпшення, опитування відвідувачів щодо якості обслуговування тощо.

5. Запровадження моніторингу завантаженості та оцінювання роботи адміністраторів.

Працівники ЦНАП постійно удосконалюють свою роботу, розширюють спектр послуг, забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. Чималу увагу приділено підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів та державних реєстраторів щодо надання адміністративних послуг. Робота ЦНАП спрямована на якісне обслуговування населення в найкоротший термін без порушення законодавства.

Copyright © 2016. Новоушицька селищна об’єднана територіальна громада Rights Reserved.


Facebook # #