^На початок

контакти

зверн громад і петиц

культ туризм відпоч

інвест пропоз

Освіта

Соц захист

Медицина

Цивіл зах

Громад бюджет

Місц подат і збор

Комунальні підпри заклади один рядок

Комунал послуги

Комун майно

місц орг держ вл

доступ до публ інф

transport

колект договори

корисн посиланн

 

Диеты от специалистов в похудении беру на all-diet.info.

ДО УВАГИ ОТРИМУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ!

5fbb78bbef00c887755517 

 28.10.2020 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України, якою удосконалено механізм взаємодії структурних підрозділів соціального захисту населення та органів місцевого самоврядування з метою уникнення дублювання повноважень і забезпечення сервісного підходу до надання адміністративних послуг соціального характеру та їх максимальної доступності для мешканців територіальних громад.
   З 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами для призначення державної соціальної підтримки будуть прийматися виключно особами виконавчого органу сільської, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження управлінню соціального захисту населення (далі - Управління).
   Управління з 1 січня 2021 року має право приймати документи лише у разі надсилання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб – сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб – портал електронних послуг (у разі технічної можливості).

 

Підбиваємо підсумки за грудень!

cnap

1097 відвідувачів звернулося до Новоушицького ЦНАП протягом грудня.
Серед найактуальніших послуг у грудні:
- реєстрація нерухомості;
- земельні питання;
- видача відомостей з Державного земельного кадастру;
- послуги Держгеокадастру
- видача різноманітних довідок.
Ми надавали послуги:
- 455 - з реєстрації нерухомості ;
- 194 - з земельних питань;
- 70 - з питань місцевого значення;
- 200 послуг Держгеокадастру;
Та інші послуги.
Нами опрацьовано, зареєстровано та видано 1 220 пакетів документів,
надано 105 консультацій.
Впроваджено нову послугу «єМалятко», завдяки якій батьки новонароджених дітей за однією заявою можуть отримати одночасно до 9 державних послуг від різних органів влади.

Детальніше: Підбиваємо підсумки за грудень!

УВАГА! З 01.01.2021 року змінюються реквізити рахунків та розмір адміністративного збору

У зв’язку зі змінами в адміністративно-територіальному устрої населених пунктів України,з 01 січня 2021 року  відкриваються нові рахунки з обліку надходжень до державного та місцевого бюджетів на балансі державної казначейської служби України.

Будьте уважні при оплаті адміністративних послуг, які Вам необхідно отримати в ЦНАП!41 Screenshot 1.png41 Screenshot 1.png 1

Якщо речові права на житло зареєстровані в БТІ, чи потрібно їх реєструвати в новому реєстрі?

(єдина інформаційна база, яка містить відомості про права на нерухоме майно та їх обтяження) було введено в дію 2013 року.

15769 01До 2013 року реєстрація права власності на майно проводилася в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, який зараз є архівною складовою частиною Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав).

15769 02

Відповідно частини 3 статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними за наявності однієї з таких умов: реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення  та на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов’язкової реєстрації.

15769 03Тобто, права, зареєстровані до 1 січня 2013 року, залишаються дійсними. Повторно їх реєструвати в Державному реєстрі прав не потрібно. Але, у випадку відчуження об'єкта нерухомості, вся інформація про таку реєстрацію повинна бути перенесена (внесена) до Державного реєстру прав, для синхронізації баз даних.
інформація про таку реєстрацію повинна бути перенесена (внесена) до Державного реєстру прав, для синхронізації баз даних.

Якщо людина володіє, до прикладу, квартирою з 1990-х років, то вона володіє нею і на далі. Запровадження електронної бази не означає, що людина, яка отримала право власності на майно до 2013 року, не є власником цього майна.

До 2013 року реєстрація права власності на квартири, житлові будинки, 15769 04нежитлові приміщення та інше нерухоме майно, проводилася Бюро технічної інвентаризації (надалі – БТІ), із видачою про це документів (Витягів) або проставленням відповідних штампів (відміток) на самому документі.

Така реєстрація проводилася БТІ в Реєстрі прав власності на нерухоме майно (в якому реєструвалися виключно квартири, будинки, приміщення).

15769 05Тобто якщо документи містять одну з наступних відміток: штамп БТІ або відмітку БТІ, чи є Витяг з реєстру БТІ, тоді документи вважаються належним чином оформлені, а право власності зареєстроване до 2013 року в старому Реєстрі прав власності на нерухоме майно і відповідно держава визнає право власності на таке майно. При бажанні для більшої певності можна зареєструвати таке право власності ще і в новому Державному реєстрі прав. 

Звертаємо увагу, що від сплати адміністративного збору заявник звільняється, оскільки право виникло та було належним чином зареєстровано до 2013 року.

Якщо ж документів, зазначених вище, немає, або документи на право власності, які видавалися раніше в 80-90 роках без використання нотаріальних бланків на звичайному папері та не зареєстровані у БТІ, тобто немає жодних штампів, відміток БТІ, або Витягу з БТІ, то таке право не зареєстроване належним чином і таке майно обов’язково на сьогодні потрібно зареєструвати в Державному Реєстрі речових прав, тому що права власності, як такого, не виникло.

Детальніше: Якщо речові права на житло зареєстровані в БТІ, чи потрібно їх реєструвати в новому реєстрі?

Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Новоушицької селищної ради (ІІІ квартал 2020 р.)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новоушицької селищної ради (далі – Центр), в умовах карантинних обмежень, продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення та забезпечує отримання адміністративних послуг для мешканців громади.

Протягом кварталу до Центру звернулось 4 800 громадян, надано 540 консультацій.

Протягом звітного періоду надано 5 100 послуг, що на 1 069 або на 21% більше, ніж за аналогічний період минулого року, а саме:

Послуги

Детальніше: Звіт про роботу відділу  «Центр надання адміністративних послуг»  Новоушицької селищної ради (ІІІ...

Copyright © 2016-2021. Новоушицька селищна територіальна громада Rights Reserved.


Facebook # #