В еру цифровізації одним із важливих процесів, які наразі відбуваються в Україні, є 5-річний перехідний період до ведення трудових книжок працівників в електронній формі відповідно до Закону України від 05 лютого 2021 року №1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”.
З часу впровадження сервісу «Електронна трудова книжка» (з грудня 2019 року) до головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області страхуваль никами та застрахованими особами надіслано засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України понад 169 тисяч сканованих копій трудових книжок.
При цьому обов’язковою умовою подання сканованих копій документів для осіб була наявність кваліфікованого електронного підпису (далі ‒ КЕП), що в деякій мірі ускладнювало процес подання документів для оцифрування.
З метою удосконалення та прискорення процесу оцифрування трудових книжок, а також інших документів, що підтверджують страховий стаж та використовуються для призначення пенсій та соціальних виплат, на сьогоднішній день Пенсійним фондом України реалізовано можливість подання всіх необхідних документів застрахованими особами без обов’язкової наявності КЕПу ‒ шляхом звернення до будь-якого найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України.
Тож, Пенсійний фонд України запрошує усіх зацікавлених осіб скористатися новим сервісом та подати документи для їх оцифрування.