Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податкових обов'язків набрав чинності

У Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області інформують, що 06 вересня 2022 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» (далі – Наказ № 225).

Зазначений Порядок визначає процедуру підтвердження платниками можливості чи неможливості до припинення або скасування воєнного стану своєчасного виконання податкового обов’язку щодо дотримання термінів сплати податків, зборів, подання звітності, реєстрації у реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, тощо.

Дія Порядку поширюється на платників податків - юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України), їх відокремлені підрозділи, фізичних осіб - резидентів України, зокрема, самозайнятих осіб.

Додатками до Порядку передбачено:

- Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема, щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати податковий обов’язок, у тому числі обов’язок податкового агента;

- Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків – фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов’язок, у тому числі обов’язок податкового агента;

- Рішення/попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов’язку.

У разі неможливості виконання платником податкового обов’язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого підрозділу, такий платник подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості та вичерпний перелік підтверджуючих документів, передбачених затвердженим Переліком.

За відсутності у платника можливості подати заяву та відповідні документи у вказані строки, він подає заяву та відповідні документи одночасно з набуттям можливості виконання одного із податкових обов’язків (реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов’язання тощо), передбачених ПКУ, але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків.

Контролюючий орган розглядає подану заяву та документи впродовж 20 календарних днів за днем їх отримання та приймає відповідне рішення. Якщо підтверджуючих документів недостатньо, то контролюючий орган направляє платнику попереднє рішення з пропозицією надати протягом 10 календарних днів конкретні додаткові документи на підтвердження зазначених у заяві підстав.

Рішення контролюючого органу може бути оскаржене відповідно до ПКУ в адміністративному чи судовому порядку.

Поділитися:
Відбулося пленарне засідання 58 сесії Новоушицької селищної ради
28.03.2024 18:20
Сьогодні відбулося пленарне засідання 58 сесії Новоушицької селищної ради. Депутати розглянули та ухвалили рішення з 33 питань порядку денного. Рішенням депутатів внесено зміни до Програми…
Продається нежитлове приміщення
28.03.2024 16:17
Фонд державного майна оголошує аукціон з продажу нежитлового приміщення в Новій Ушиці. Регіональне відділення Фонду державного майна України по Вінницькій та Хмельницькій областях оголосило…
Передано рації воїну-земляку
27.03.2024 17:33
Сьогодні до селищного голови Анатолія ОЛІЙНИКА завітав військовослужбовець Іван ШЕРЕМЕТ зі своїми рідними. Очільник громади вручив захиснику рації фірми “Моторола”, які необхідні для виконання…