Через переведення з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Хмельницькгаз Збут» до постачальника "останньої надії", наразі чимало клієнтів звертаються до компанії щодо повернення переплати за особовим рахунком або помилково сплачених сум.
Якщо за особовим рахунком споживача після остаточного розрахунку з ТОВ «Хмельницькгаз Збут» за блакитне паливо, спожите до 1 травня 2022 року, обліковується переплата, або кошти були помилково сплачені на рахунок компанії, тоді необхідно надіслати письмову заяву на повернення цих коштів. До заяви потрібно додати:
-
копію паспорта (1-6 сторінки);
-
податкового коду;
-
квитанції про помилкову оплату;
-
довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна спрямувати на поштову адресу: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 32, 2-ий поверх.
Зауважимо, що копії документів повинні містити посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дату.
Також підписану заяву та документи можна надіслати на електронну скриньку contact@kmgaszbut.com.ua. У цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені (завірені) за допомогою електронного підпису (ЕЦП). Такі вимоги до документів висуваються у Законі України "Про електронні документи та електронний документообіг".
На жаль, наразі відсутній погоджений сторонами механізм автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів у ТОВ «Хмельницькгаз Збут» на особові рахунки у ТОВ «ГК «Нафтогаз України», адже з ТОВ «ГК «Нафтогаз України» не вдається досягнути згоди щодо шляхів врегулювання ситуації, аби спростити процес для українців.
Нагадаємо, "Хмельницькгаз Збут" вже повернув жителям області майже пів мільйона гривень переплат та помилково сплачених у травні сум за спожитий природний газ.
Дякуємо за розуміння!