У сучасному світі цифровізація документів та автоматизація робочих процесів стали невід’ємною складовою успішної роботи. Паперові документи потребують багато часу на створення, друк, пересилку та зберігання. Також це призводить до ризиків втрати чи пошкодження важливої інформації. Автоматизація процесів допомагає скоротити ці витрати, покращує швидкість обробки документів та підвищує їх безпеку.
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом регламентовано ст.42 Податкового кодексу України.
Безкоштовний електронний сервіс Державної податкової служби України «Електронний кабінет» (ЕК) є альтернативою паперового листування платників податків з контролюючими органами.
Нагадуємо, що сервісом ЕК можна скористатись з будь якої точки та у будь-який час, маючи лише доступ до мережі інтернет. Електронний кабінет платника податків працює цілодобово, є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Вхід до приватної частини «Електронного кабінету» здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua з використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого Кваліфікованого надавача електронних послуг.
Хочеш надсилати листи (запити, звернення тощо) до контролюючого органу в електронному вигляді - скористайся меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.
Хочеш отримувати кореспонденцію з податкової служби в електронному вигляді - подай заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою F/J 1391602 в режимі «Введення звітності» приватної частини ЕК.
Подання вказаної заяви, дозволить платнику вчасно і без перешкод отримувати не тільки кореспонденцію від податкових органів, а й податкові повідомлення-рішення про сплату сум майнових податків.
Додатково в ЕК можна перевірити інформацію про майно, на яке податковим органом нараховується сума платежу.