Відповідно до пункту 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених Постановою Ради Міністрів Української РСР від 11.12.1984 року № 470, в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
Виконавчий комітет Новоушицької селищної ради звертається до мешканців Новоушицької територіальної громади, які перебувають в черзі квартирного обліку на поліпшення житлових умов щодо обов’язкового оновлення своїх облікових справ у період з 1 жовтня по 31 грудня 2024 року.
Для перевірки облікових даних громадяни подають наступні документи:
- довідку про реєстрацію місця проживання;
- про склад сім’ї або довідку про кількість зареєстрованих осіб;
- довідки з місця роботи повнолітніх членів сім’ї із зазначенням відомостей де, з якого часу, на якій посаді працює особа, чи перебуває на квартирному обліку за місцем роботи);
- копія свідоцтва про право власності на житло (договору куплі-продажу, дарування, спадщини) з зазначенням загальної та жилої площі житлового приміщення;
- інформацію щодо наявності права власності осіб, які перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку у складі сім’ї у Новоушицькій територіальній громаді;
- копія паспорта всіх осіб, які перебувають на квартирному обліку;
- копія ідентифікаційного коду осіб, які перебувають на квартирному обліку;
- копія свідоцтва про народження на неповнолітніх дітей (які перебувають на квартирному обліку у складі сім’ї);
- при наявності пільги надати копії відповідних документів.
Для уточнення даних та внесення змін до облікових справ, необхідно звернутися у відділ комунальної власності та житлово-комунального господарства Новоушицької селищної ради каб. № 302 с-ще Нова Ушиця, вул. Подільська, 17.
Понеділок - п’ятниця з 8-00 год. по 17-00 год. (обідня перерва з 12-00 год по 13-00 год.)