Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання при виконавчому комітеті Новоушицької селищної ради.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
Довідки про склад сім’ї та реєстрацію;
Ксерокопії свідоцтв про шлюб/розірвання шлюбу та народження дітей (за наявності змін з останньої перереєстрації);
Ксерокопії ідентифікаційних кодів усіх членів сім’ї (за наявності)
Ксерокопії паспортів усіх дорослих членів сім’ї;
документів, що підтверджують право на пільги (при наявності оригіналу);
Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта;
Ксерокопії свідоцтва на право власності, техпаспорту на житло по місцю реєстрації та проживання;
Копії договору найму житла у разі наявності такого житла.
Прийом документів здійснюється понеділок - п’ятниця з 8-00 год. по 17-00 год. (обідня перерва з 12-00 год по 13-00 год) у відділі комунальної власності та житлово-комунального господарства Новоушицької селищної ради каб. № 302 за адресою; смт Нова Ушиця, вул. Подільська, 17.