Методи інформування споживачів про відключення електричної енергії

14.03.2023
15:09
  1. Функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго» https://t.me/khmelnytskoblenergo.

Для приєднання до каналу достатньо відсканувати QR код, перейти за вказаним вище посиланням або віднайти канал в telegram, ввівши в пошуку Хмельницькобленерго.

За допомогою каналу висвітлюється виключно перевірена інформація щодо актуальних відключень, графіків відключень, термінів передачі показників тощо.

  1. Сторінка «Відключення» на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго» https://hoe.com.ua/page/informatsija-vidkljuchennja.

На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох форматах (pdf, xls). Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new та у розрізі районів електричних мереж https://hoe.com.ua/shutdown/all.

На формі «Відключення за адресою» https://hoe.com.ua/shutdown/new споживачі можуть дізнаватися про актуальні відключення за адресою, в тому числі чергу відключення. Потрібно лише ввести населений пункт, вулицю, номер будинку.

За допомогою форми «Актуальні відключення» https://hoe.com.ua/shutdown/all споживачі можуть дізнаватися інформацію в цілому у розрізі РЕМ. Аварійні відключення виводяться виключно актуальні, планові відключення виводяться на поточний та наступний дні.

  1. Чат боти у месенджерах Viber (viber://pa?chatURI=ienergobot), Telegram (https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події щодо відсутності електричної енергії, чергу відключення згідно з Графіком погодинних відключень, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними фахівцями.

Viber

Telegram

Для того, щоб перейти у чат-бот потрібно зчитати QR код або перейти за посиланнями вище. В телеграмі можна ввести в поле пошуку iEnergoBot.

  1. Розсилка e-mail повідомлень на поштові скриньки, які зазначені в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача електричної енергії https://ienergo.com.ua/. Тобто, у разі наявноcті відключення за особовим рахунком споживача і зафіксованої поштової скриньки, споживач отримає повідомлення з інформацією про тип відключення та очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.

Поділитися:

16 грудня відбулося спільне засідання виконавчого комітету та постійних комісій селищної ради
17.12.2025 15:22
Вчора відбулося спільне засідання виконавчого комітету та постійних комісій селищної ради, на якому розглянуто 34 питання. Схвалено ряд проєктів рішень селищної ради, які стосуються бюджету…
Стало відомо про загибель жителя с. Песець Мирослава Бойчука
17.12.2025 10:14
Трагічні звістки одна за одною надходять у нашу громаду… Стало відомо, що, виконуючи свій військовий обов’язок і стримуючи ворога, загинув наш земляк, житель с. Песець Мирослав Михайлович Бойчук…
Громада провела в останню дорогу Героя Андрія Кордонського
17.12.2025 10:08
Скорботною для громади став вівторок, 16 грудня. У рідне село “на щиті” повернувся 29-річний солдат Андрій Станіславович Кордонський. Він загинув 26 вересня 2024 року в Покровському районі Донецької…