Методи інформування споживачів про відключення електричної енергії

14.03.2023
15:09
  1. Функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго» https://t.me/khmelnytskoblenergo.

Для приєднання до каналу достатньо відсканувати QR код, перейти за вказаним вище посиланням або віднайти канал в telegram, ввівши в пошуку Хмельницькобленерго.

За допомогою каналу висвітлюється виключно перевірена інформація щодо актуальних відключень, графіків відключень, термінів передачі показників тощо.

  1. Сторінка «Відключення» на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго» https://hoe.com.ua/page/informatsija-vidkljuchennja.

На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох форматах (pdf, xls). Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new та у розрізі районів електричних мереж https://hoe.com.ua/shutdown/all.

На формі «Відключення за адресою» https://hoe.com.ua/shutdown/new споживачі можуть дізнаватися про актуальні відключення за адресою, в тому числі чергу відключення. Потрібно лише ввести населений пункт, вулицю, номер будинку.

За допомогою форми «Актуальні відключення» https://hoe.com.ua/shutdown/all споживачі можуть дізнаватися інформацію в цілому у розрізі РЕМ. Аварійні відключення виводяться виключно актуальні, планові відключення виводяться на поточний та наступний дні.

  1. Чат боти у месенджерах Viber (viber://pa?chatURI=ienergobot), Telegram (https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події щодо відсутності електричної енергії, чергу відключення згідно з Графіком погодинних відключень, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними фахівцями.

Viber

Telegram

Для того, щоб перейти у чат-бот потрібно зчитати QR код або перейти за посиланнями вище. В телеграмі можна ввести в поле пошуку iEnergoBot.

  1. Розсилка e-mail повідомлень на поштові скриньки, які зазначені в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача електричної енергії https://ienergo.com.ua/. Тобто, у разі наявноcті відключення за особовим рахунком споживача і зафіксованої поштової скриньки, споживач отримає повідомлення з інформацією про тип відключення та очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.

Поділитися:

Публічні закупівлі
16.12.2025 13:47
Новоушицька селищна рада оголосила відкриті торги: послуг з доступу до мережі Інтернет (послуги провайдера). Посилання на оголошення. Обґрунтування технічних та якісних характеристик…
Відбулося засідання комісії з питань надання матеріальної грошової допомоги мешканцям Новоушицької територіальної громади
15.12.2025 16:28
Сьогодні, 15 грудня, відбулося засідання комісії з питань надання матеріальної грошової допомоги мешканцям Новоушицької територіальної громади. Члени комісії розглянули 34 заяви громадян, які…
16 грудня громада проводжатиме Героя Андрія Кордонського в останню дорогу
15.12.2025 11:50
Наш земляк, житель с. Куражин Андрій Станіславович Кордонський, який загинув 26 вересня 2024 року, повертається додому "на щиті". Певний період його вважали зниклим безвісти. Віднедавна, відповідно…