Національне агентство з питань запобігання корупції повідомляє

21

Як отримати необхідні для заповнення декларації дані онлайн під час карантину?
8 січня вступили у дію посиленні карантинні обмеження.
Попри це суб’єктам декларування не варто переживати щодо отримання інформації, необхідної для заповнення декларації. Адже практично всі необхідні дані можна отримати з електронних реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.


Розповідаємо, яку саме інформацію можна знайти не виходячи з дому:
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (https://bit.ly/2zeaaIQ) – містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
Офіційний електронний портал Держгеокадастру (https://e.land.gov.ua/) – містить відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які потрібно зазначати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://bit.ly/35uO94s) – інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації;
Електронний кабінет водія (https://bit.ly/2YyQsSw) – інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби»;
Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України (https://cabinet.tax.gov.ua/) – містить відомості про доходи;
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) – містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію;
Укрпатент (https://bit.ly/2xxa7Hk) – інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».
Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України (https://cabinet.smida.gov.ua/) – інформація про номінальну вартість цінних паперів, яка необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні папери».
Зверніть увагу, що інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та періодично оновлюватися.
Нагадуємо, що кампанія декларування 2021 року триває до 31 березня.
Отримати роз’яснення щодо заповнення декларації можливо:
• звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/katalog-upovnovazhenyh/.
• за телефоном Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;
• у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/.
• Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті.

Поділитися:

Анатолій ОЛІЙНИК вручив батькам захисника подячний лист
22.11.2024 11:30
Вчора перед початком засідання виконавчого комітету селищний голова Анатолій ОЛІЙНИК вручив батькам військовослужбовця Повітряних Сил ЗСУ капітана Миколи ШИМАНСЬКОГО подячний лист від начальника Кам…
23 листопада, у четверту суботу, вшановуємо пам’ять жертв голодоморів
22.11.2024 11:25
У Новій Ушиці, 23 листопада, о 16:00 біля пам’ятника жертвам Голодомору (біля стадіону) відбудеться вшанування загиблих та покладання квітів, запалювання лампадок. Запрошуємо новоушичан долучитися до…
Відбулося засідання виконавчого комітету селищної ради
21.11.2024 16:14
Сьогодні відбулося засідання виконавчого комітету селищної ради. Члени виконкому розглянули та ухвалили рішення з 29-ти питань. Члени виконавчого комітету схвалили проєкт рішення селищної ради “Про…