Національне агентство з питань запобігання корупції повідомляє

21

Як отримати необхідні для заповнення декларації дані онлайн під час карантину?
8 січня вступили у дію посиленні карантинні обмеження.
Попри це суб’єктам декларування не варто переживати щодо отримання інформації, необхідної для заповнення декларації. Адже практично всі необхідні дані можна отримати з електронних реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.


Розповідаємо, яку саме інформацію можна знайти не виходячи з дому:
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (https://bit.ly/2zeaaIQ) – містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
Офіційний електронний портал Держгеокадастру (https://e.land.gov.ua/) – містить відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які потрібно зазначати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://bit.ly/35uO94s) – інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації;
Електронний кабінет водія (https://bit.ly/2YyQsSw) – інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби»;
Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України (https://cabinet.tax.gov.ua/) – містить відомості про доходи;
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) – містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію;
Укрпатент (https://bit.ly/2xxa7Hk) – інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».
Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України (https://cabinet.smida.gov.ua/) – інформація про номінальну вартість цінних паперів, яка необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні папери».
Зверніть увагу, що інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та періодично оновлюватися.
Нагадуємо, що кампанія декларування 2021 року триває до 31 березня.
Отримати роз’яснення щодо заповнення декларації можливо:
• звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/katalog-upovnovazhenyh/.
• за телефоном Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;
• у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/.
• Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті.

Поділитися:
ГУ ПФУ в Хмельницькій області інформує
20.05.2024 16:26
ГУ ПФУ в Хмельницькій області проводить "гарячу" телефонну лінію Графік обслуговування громадян на віддалених робочих місцях Алгоритм здійснення виплати за лікарняним Чи може пенсіонер-ВПО…
За втручання Кам’янець-Подільської окружної прокуратури до ОТГ повернуто майже пів мільйона бюджетних коштів
20.05.2024 16:13
За результатами розгляду позовної заяви окружної прокуратури в інтересах держави в особі органу місцевого самоврядування про стягнення з постачальника близько пів мільйона гривень, які останній…
Азовця Максима Зайченка посмертно нагороджено орденом "За мужність" ІІІ ступеня
20.05.2024 10:58
Минає час, але біль втрати не мине ніколи… Минулого тижня у Хмельницькій обласній державній адміністрації вручено посмертні нагороди рідним полеглих Захисників. Згідно Указу Президента України за…